Má-li někdo jezdit za tmy, v mlze, smogu nebo za jiné nepříznivé situace, kdy není dostatečně dobře vidět, potřebuje kvalitní světla u svého vozu. A je logické, že jde nejenom o typ, velikost a tvar reflektorů samotných, ale i o to, co se v těchto skrývá. Tedy o autožárovky. Respektive o jiné zdroje vyzařující světlo, jež si však nyní pro zjednodušení pojmenujme prostě ‚žárovky‘, abychom posléze nemuseli zbytečně slovíčkařit.
Než takové auto vyjede na vozovku, musí mít zkrátka kvalitní autožárovky v kvalitních reflektorech, aby byla naděje na to, že se nic závažného nestane a cesta proběhne hladce. Že bude řidič tohoto vozidla vidět v rámci možností co nejlépe to, co se odehrává před ním a pokud možno i alespoň v těsné blízkosti jeho jízdního pruhu, aby stačil adekvátně zareagovat, kdyby hrozilo nějaké potenciální nebezpečí, a že také bude včas spatřen ostatními, kdo s ním onu vozovku sdílejí.
Dnes už je, co se autožárovek týká, výběr převeliký. A každý si tak může pořídit něco, čím si bude svítit na cestu. Dávno už tu nepanuje ‚minulo‘, kdy byly i ty nejobyčejnější žárovky často nedostatkové a řešilo se to tak nejednou provizorně, ‚na koleně‘. Ovšem to vůbec neznamená, že by byla dnešní situace ideální.
Je tu totiž ještě pořád mnoho těch, kdo s vidinou nějaké té uspořené koruny kupují podřadné žárovky pochybné kvality. Těch, kdo mohou nakonec mluvit o štěstí, pokud je taková žárovka vypeče v bezpečné fázi cesty a nanejvýš tak bude potřeba utrácet za jinou, jíž ji bude možno nahradit. Je tu mnoho těch, kdo dosud nepochopili, že je více než rozumné sázet na kvalitu a pořídit si tak raději rovnou zdroj typu žárovka h4, který nezklame, který bude dlouho a kvalitně sloužit svému majiteli a motoristovi v jedné osobě.
Ovšem ti, kdo na tuto kvalitu sázejí, rozhodně nejsou těmi, kdo prohloupili. Protože ti vidí za jízdy nejlépe, jak jenom to aktuální situace dovoluje. A daleko méně jim tak hrozí, že se namísto v cíli své pouti ocitnou v nemocnici nebo na krchově.